TWEET


Vrijeme i ja smo posljednjih dana u neprestanim bitkama. Kako god, ono dobija, čini mi se, i onu rundu gdje u inat
 iskoristim zadnji džoker, pa izvučem sandale u nadi ću ga bar malo zavarati.
Al' a-aa, ne da se ono, pa da zemlju okreneš.
Dobro, priznajem, u dubokom sam minusu sa živcima, a Boga mi - danas i sa slikama, jer se aparat očigledno urotio sa svim ovozemaljskim čudima prirode, pa i on počeo sa svojim licimjernim nevjerstvom (koje je, usput, toliko očigledno kad sam od 111 uslikanih slika, jedva uspjela da sklopim post -.-')
Well, da ne dužim, this is what I got in the end, malo je drugačije bilo zamišljeno u mojoj glavi (onoj tupavoj koja svako jutro na nebu prvo traži sunce),  al' k'o u inat, vrag mi mira ne da i ja post moram da objavim, makar u inat suncu, onom' gore što je pravi blesavo - i neka svi govore da je juni, meni januar je, naredni put ću u kaputu da se slikam.


Wearing;
Skirt; ZARA
Tee; River Island
Vest, bag; Vintage
Shoes; Retro










Share:

27 comments

  1. znam kako ti je, ja sam izgubila volju skroz, kad god krenem da radim post kiša počne padati, nema smisla više :(( a super su fotke, outfit lajk olvejs :**

    ReplyDelete
  2. Hahahah..baš se nasmijah na ovaj text :P
    Ne kaki mala, baš si super ovdje :)
    I slike su ti super i eto..odoh sad da se grijem! :*

    ReplyDelete
  3. Tebi sunce ne treba draga da bi bila kreativna :) presladak outfit :D

    ReplyDelete
  4. jao ta majica je super, a koje je marke sal? Znam i ja kako ti je ili nemam ko da me slika ili je lose vrijeme pa odustah od cescih postova :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šal je JBC, al' nije kupljen ovdje, dobila sam ga iz Belgije :)

      Delete
  5. Jako simpatičan tekst, vjeruj da i ja svako jutro očekujem sunce! super outfit, a te sandalice su mi basš lijepe!
    http://fashioncornerecca.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Torba je mamina i stara je preko 30 godina :D

      Delete
  7. zaljubila sam se u taj šal!

    ReplyDelete
  8. you look nice :) i like your bag.

    ReplyDelete
  9. Torba i sandalice su lepe :))

    ReplyDelete
  10. Such an mazing look1 Love the whole outfit! :)
    best regards!

    ReplyDelete
  11. in love with the shoes,nice outfit! ;)

    ReplyDelete
  12. vrlo mi se svijda taj tvoj outfit!!
    super si :*

    Nejra

    ReplyDelete
  13. Another cool outfit! Love those shoes :)

    ReplyDelete
  14. Jako lijepo :) Ne moze ti vrijeme nista :)

    ReplyDelete
  15. ajme majica <3 <3
    ovo vrijeme nas sve ubija, evo ovdje još uvijek pada kiša, dođe mi da samo ležim u krevetu :)

    ReplyDelete
  16. torba je odlicna!!!!! savrsena!! prsluce, sal, majica .... predobro!!


    http://streetlifewithstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Jao svidja mi se bas, bas:)

    http://tinkerbelloflaka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Jaoo, šal mi je predivan ;)

    ReplyDelete