SQUARES


Math wasn't exactly my strong suit in school, but while my knowledge of theorems was 
shaky and I never liked proving triangles, geometric patterns on the clothes make perfect sense ! 
 Lately, I've spotted a sea of bold prints that make use of geometric shapes - and I'm pretty in love with these inventive
 combinations of diamonds, circles, hexagons, and more.

I really like geometric trend, especially black and white.
  Have you been conquered by this funny and little sui generis style ?

*click on photos


Wearing;
Dress; Sheinside
Flats, bag; VJ Style






Share:

45 comments

  1. LOVE that color scheme! Beautiful!

    www.carefulfeet.me

    ReplyDelete
  2. cool! I like this pattern :)

    ReplyDelete
  3. Nemoj me zezati da ti se ta torba sviđa?

    Odron! A i te sunjalice... moliti Boga da izađu iz "mode", da bi ih prestala nositi

    ReplyDelete
  4. Super haljina, torba uzas

    ReplyDelete
  5. Haljina je krasna. Ali tu haljinu si mogla iskombinovati mnogo ljepše bez te užasne torbe i tih cipelica. Pratim te, većina kombinacija koje odjeneš je krasna,ali ova mi se ne sviđa zaista.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Već sam nekoliko puta napisala da nosim isključivo ono što se meni sviđa, a ne ono što neko očekuje od mene. Poštujem svačiji ukus i nemam predrasude prema drugima kada je u pitanju njihovo oblačenje, naprosto to treba shvatiti kao stvar koja nema pravila i sve je pitanje individualnog izbora :)

      Delete
  6. Again a super stunning outfit! <3 A real show stopper :)

    ReplyDelete
  7. Haljina ti fantasticno stoji! :D

    ReplyDelete
  8. ti odlicno nosis taj trend! haljina je savrsena, u najavi posta ja sam je zamislila sa nekim sandalicama, ali i ovako izgleda super..

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Kako je samo dobraa haljina!! A slike su mi fantazija! <3

    ReplyDelete
  10. Love - love - love this look. You have the best eye brows!

    Instagram: @CharcoalAlley

    Peace, Love, and Good Chocolate,

    PARIS // www.CharcoalAlley.com

    ReplyDelete
  11. Prvo sam bila skeptična kada sam vidjela ovaj trend počevši sa revijom Louis Vuitton, ali tvoja haljinica je prekrasna <3 super mi je cijela kombinacija i opet lajk za torbu ;)

    :*

    ReplyDelete
  12. I meni je super kombinacija i haljina ti odlicno stoji.Jednostavno i savrseno kako samo ti to znas :*

    ReplyDelete
  13. Hermoso el vestido...
    Besos, Germán

    http://urbanmanbas.blogspot.com.ar/

    ReplyDelete
  14. Odlican outfit, zaista poput svetskih street style blogova, odusevljena sam! :)

    ReplyDelete
  15. Haljina je predivna, a ti je odlicno nosis!
    Ljubim te zgodnice <3

    ReplyDelete
  16. super,fkt bez mane :D i koliko god bilo ovih zlonamjernih komentara od "anonimusa" mislim da su cesto i realni,obicno svi registovani,tj blogerke samo hvale jedne druge,bez kritika,a ni to nije dobro :/ meni se svaki outfit do sada dopao,manje-vise :D iskreno od svega najmanje mi se svidja tvoja facijalna expresija,kao da si uvijek puna arogancije...be happy girl,tek su ti 23! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohhh, arogancija nije poenta, nego jedna vizija postova koju imam u glavi, a koja istovremeno ne uključuje smješkanje, that's all :)
      A, što se tiče blogerskih komentara, to je vjerovatno zato što razumijemo koliko truda je uloženo iza svakog posta i koliko je svakoj od nas stalo do bloga :)

      Delete
    2. u to fkt ne sumnjam,svaka cast pa si predana ovome toliko i zelis da ustajes! to stvarno podrzavam :) a za facijalnu expresiju mislila sam inace,u svakodnevnom zivotu,susrecemo se,a uvijek si takooooo ozbiljna,kao namrgodjena,sto pretpostavljam da nisi inace :D

      Delete
  17. Kako mi se dopada kroj haljine! :D

    ReplyDelete
  18. Kako mi se dopada kroj haljine! :D

    ReplyDelete
  19. Bas je lijepa haljina, a vjerujem i jako udobna za ljeto :)

    ReplyDelete
  20. Ja obožavam ovaj print. Polako narucujem.sve moguće u istom :)
    Haljinica je mrak!! Ja sutra slikam svoj sorc samo ako ne bude prehladno :)
    I bgt koliko je to tih torbi došlo i jednoj :O
    Hoću jednu da mi das samo da znaš :P

    ReplyDelete
  21. The flats are so super cute! I also love the dress, I like this square pattern (:

    ReplyDelete
  22. Baš interesantna haljinica! ;)

    ReplyDelete
  23. It's a lovely dress. It looks wonderfully
    That pattern seems fun and it adds a different style clothes. I like.
    Kisses

    ReplyDelete
  24. Beautiful dress! I am pretty sure I tried the same one on in a ZARA shop, but there it was twice as expensive.

    ReplyDelete
  25. I геally lіkе loοking thгough а ρost that will make
    people thinκ. Also, thanκs for permitting me to comment!



    my homepagе - Bauchmuskelübungen

    ReplyDelete
  26. lovely dress !
    x
    http://thegriffure.com

    ReplyDelete
  27. Super haljinica,hit mi je print!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  28. i meni se ne svidja vase komentarisanje jedna druge i hvalisanje kad realno i vi nekad fulite :D
    sve u svemu jako si dobra i pratim te ali te cipelice mi se ne dopadaju dok je haljina sjajna:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno da fulimo, ja prva ponekad kad pogledam stare postove, pomislim omG ! :D
      A, sto se tice hvalisanja, na to sam vec prethodno odgovorila :)

      Delete
  29. Love your dress dear! I love the geometry. Very pretty. :)
    Do you want us to follow each other? Let me know!

    xx, Mela
    www.wearismela.com

    ReplyDelete
  30. jao ta haljina je vrh,vec je vidim u 10 razlicith kombinacija,svakodnevna varijanta,elegantna,kao tunika :D bas je pogodak :D mada nije tema posta,ali posjecujes li solarij,ili ti je prirodno tamniji ten :D već ti je fina bojica :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      I ne, ne posjećujem solarij, prirodno sam ovako tamna :)
      Protivnica sam tih umjetnih boja, posebno kada se pretjera :D

      Delete