ROBOTIC


It seems to me that the monochrome trend never gives up, it's giving colour a smack in the face. 
 And I must say that I'm TOTALLY crazy about black and white.  Everytime I go shopping, I just cannot resist buying some monochrome pieces. 
Some of my the most inspiring outfits were just black and white, white on white or just black. 
 I’m the biggest white fan at all and the introduction of black into it makes me love it !

*click on photos


 Wearing;
Dress; SammyDresses
Vest; Romwe
Flats; PersunMall
Clutch; AI Design







Share:

34 comments

  1. Taj bijeli ''prsluk'' mi je predivan! Odlicno ti pristaje :*

    ReplyDelete
  2. I love the vest :)!! Great look

    New post on my blog ---> http://www.urbanfashionstylee.blogspot.mx
    Following you now, please follow me back ;)!

    ReplyDelete
  3. odlicna kombinacija, prsluk je sjajan!

    ReplyDelete
  4. svaka čast, stvarno upečatljiva kombinacija... ne mora uvijek biti šareno da bi bilo upečatljivo.

    ReplyDelete
  5. bas si super! tebi ove elegantne kombinacije najbolje stoje!

    ReplyDelete
  6. uh ovo je prekrasno, svidja mi se mnogoo :**

    ReplyDelete
  7. Ovo mi je savrseno, bas ti! :)

    M. :*

    ReplyDelete
  8. Sviđa mi se tvoja kosa kao i kombinacije. Jesu li one tvoje cipelice-mace lake za održavanje i od kojeg su materijala? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) A, cipelice-mace su od antilopa, ne zahtijevaju nikakvo posebno održavanje, čiščenje običnom četkom je dovoljno :)

      Delete
  9. Ti si predivna! Jao, nijansa ruza mi je savrsena!

    ReplyDelete
  10. kako je samo ljepo to bijelo cudo, divna si!

    ReplyDelete
  11. kako je samo ljepo to bijelo cudo, ti si predivna Midheta!

    ReplyDelete
  12. Odlicna kombinacija, beli prsluk je savrsen!

    fashion-board.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Jedna od boljih kombinacija koje sam vidjela zadnje vrijeme, odlično si to iskombinirala:)

    ReplyDelete
  14. We can't stop with the B&W. It is so much fun :D

    ReplyDelete
  15. Sooo chic!!!! i love this jacket!! nice accessoies too!!!
    xo

    ReplyDelete
  16. Lovely well put together outfit! Yes, I am following you now, follow me back?

    ReplyDelete
  17. I'm In love!!
    Mislim da ti je ovO sto se tiče toga kako se pozadina slaže sa outfitom, najbolji post!!
    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ćemo iskreno, ovo mi je najdraži post otkad sam počela da blogam ! I'm totally crazy about <3

      Delete
  18. Oh you look stunning! That Romwe vest is stunning x

    http://raincheckfortimbuktu.blogspot.com.au/

    ReplyDelete
  19. ljepoto! znaš koliko volim bijelu odjeću i u kombinaciji sa crnim ovo je wow!

    :*

    ReplyDelete
  20. I love this outfit! Thanks for the comment, I would love for us to follow each other, I followed you on GFC, bloglovin, google plus and facebook, now it's your turn =)

    Corinne x
    www.skinnedcartree.com

    ReplyDelete
  21. Jednostavno sam morala još jednom komentarisati!! Odlično!
    In love sam!! <3

    ReplyDelete