CONTINUUM


Nekad su obaveze "krive" za najdraži casual look, a ako je njih kriviti, 
onda sam pravi čarobnjak u nošenju casual kombinacija ovih dana.

Danas sam naprosto morala da prošetam ovo malo narandžasto čudo oko vrata - eye-catching ogrlicu, koju sam prije nekoliko dana odbila od predivne djevojke koja se bavi ručnom izradom nakita.
A, kako ja naprosto obožavam ta slatka čuda kreativnih bića, onda moram da vam priznam svoju zaljubljenost u cijelu kolekciju MeryF asesoara i otkrijem pravu malu riznicu unikatnosti (klik na FB page)

Meni miriše na more, a vama ? :)



Wearing;
Dress; Benetton
Jacket; Zlz.com
Bag, shoes; VJ Style
Necklace; MeryF accessories







Share:

28 comments

  1. Odlična svakodnevna varijanta, a i ogrlica je interesantna. O da miriše na ljeto,ali sve mi se čini da idemo u rikverc i da nam ponovo jesen dolazi

    ReplyDelete
  2. nice outfit, I like the shoes :)

    ReplyDelete
  3. Mnogo mi se dopada ova casual varijanta, želimo ih više ovdje :).. a jaknica mi je jednostavno savršena, želim, želim :D

    E. :*

    ReplyDelete
  4. I looove your cat flats, they are so cute <3 And they are not in the usual black, they are in pink!! <3
    I also like the necklace. Great outfit, girl (:

    ReplyDelete
  5. Meni miriše na jesen -.-
    Smrzla sam se danas u šorcu!!
    Ogrlica se super slaže sa haljinicom :)
    I mace <3 <3

    ReplyDelete
  6. Baš si super u ovoj kombinaciji! Čak mi se mnogo više sviđa od onih trendovskih:D

    ReplyDelete
  7. baletanke i torbaa <33 ti predivna kao i uvijek!

    ReplyDelete
  8. kombinacija je ful kul :D nema nista ljepse od jednostavnog otufita,a lijepog :D tacno dobro kazu da je nekad manje,vise :D

    ReplyDelete
  9. Midi moja volim tvoje outfite bas je i ovaj prelijep!

    ReplyDelete
  10. Odlicna casual kombinacija!
    Ogrlica je predivna!

    ReplyDelete
  11. casual is the best :)) jednostavno, efektno ne može bolje :*

    ReplyDelete
  12. jednostavno i odlicno, bez greske ;)

    ReplyDelete
  13. Bas mi se svidjas Midheta <3
    Opustena a ujedno i elegantna i prelijepa

    ReplyDelete
  14. Predivna haljina!
    Sve je odlično uklopljeno ;)

    ReplyDelete
  15. Gracias por pasar y comentar, muy buen look... nos podemos seguir vía GFC
    Besos, Germán

    http://urbanmanbas.blogspot.com.ar/

    ReplyDelete
  16. Amazing bag. I follow you.

    http://www.younganddreamy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. I never thought about mixing a leather jacket with a dress, but you do it so well! Inspiration! x

    www.carefulfeet.me

    ReplyDelete
  18. Aww,kako mi se svidja ta kozna jaknicaaaaa <3

    ReplyDelete
  19. APSOLUTNO PERFEKTNO UKLOPLJENO -DO NAJSITNIJEG DETALJA!!!!

    ReplyDelete
  20. You look so chic! Love your dress!
    xx
    Quiestinquiestout

    ReplyDelete