WELL RESORT



Kad bez gotovo ikakvog plana spremite kofer, pri tome znajući samo da idete na mjesto koje do sada ni u najširim planovima niste imali, onda od takvog putovanja ni ne očekujete mnogo. Kada sam prije gotovo mjesec dana dobila poziv da idem na ovo putovanje (putovanje koje svake godine za novinare organizuje agencija Chapter4, a na koje sam ove godine, pored novinara, bila pozvana i ja), bila sam pomalo skeptična obzirom da su me planovi za septembar vodili na jednu drugu stranu i činilo mi se kako će biti nemoguće sve posložiti na način koji sam prethodno zamislila u glavi. Na sreću, nagovor ili nešto treće ipak sam izvukla kofere iz ormara, pokupila svega nekoliko stvarčica sa polica, spremila rezervne baterije za aparat (bar sam bila sigurna da će mjesto, ako ne za odmor, poslužiti za cjelodnevno škljocanje kamerom) i već rano, u petak ujutro, našla se u Spa Resortu hotela Well, svega nekoliko km udaljenog od Zagreba (o drugom dijelu Spa Resort Centra smještenog u Sloveniji pisat ću u nekom od narednih postova)
Već na prvi pogled znala sam da mi aparat neće biti cjelodnevni prijatelj, obzirom da sam se već u prvom trenutku "uhvatila" kako pravim plan za totalnu izolaciju od ostatka svijeta (izolaciju od ostatka svijeta jer je mjesto u kojem sam se u tom trenutku našla predstavljalo pravu malu oazu mira, izdvojenu u prostoru i gotovo zaustavljenu u vremenu). 
Jutarnja kafa u Terra Lounge baru, netaknuti planinski krajolik, najsavršeniji Svijet sauna, zagorski rituali u SPAeVita centru, terapije zvuka i boja, kupanje u izvorskoj termalnoj vodi i večera u baroknom restoranu Mihanović - bili su savršen bijeg od svakodnevnice - trenuci koji se ne opisuju, već doživljavaju...



















Share:

4 comments

  1. A beautiful place.
    Fancy a visit.

    ReplyDelete
  2. Lijepo je i osvježavajuce vidjeti ovakve fotografije na blogu :)
    Mjesto je predivno uređeno! Bas za odmoriti dusu ;)
    Uzivaj mi :*

    ReplyDelete