#INSTADIARY


Svako putovanje uvijek okončan sa dva odvojena iskustva - onim stvarnim i onim koje proživljavam naknadno, stihijski, kroz fotografije. Ovo drugo mi je ponekad i mnogo draže jer nudi drugu vrstu emocija, nešto kao deja vu, trenutke koje proživljavate ponovo, momente uhvaćene u pokretu - ponekad izbrisane u sjećanju. Iako sam veliki zaljubljenik u fotografiju i od mog' aparata se jako rijetko odvajamkao i od niza drugih spravica, na putovanjima volim osjećaj nesputanosti, pa se uglavnom ograničim na telefom. Od trenutka kada sam dobila svoj HTC M8, a što je bilo neposredno predmoj odlazak u Sloveniju, znala sam da će mi upravo on biti najbolji prijatelj i saučesnik i kreiranju uspomena. 
Ukoliko me pratite na Instagramu, onda sigurno znate da sve moje selfie fotografije radim upravo sa ovim telefonom čijih 5 megapixela je i više nego idealno za pravljenje selfietastičnih fotografija.
Iako sam selfie manijak, ipak volim da fotografišem i neke druge momente kojima sasvim sigurno obiluje svako putovanje. Sa vrlo oštrim okom, istreniranim dugogodišnjim fotografisanjem, rekla bih  - nije mi bilo teško da pronađem i stvorim posebnu vezu sa Duo kamerom koju ima HTC M8. UltraPixeli koje posjeduje ovaj telefon, idealna su prednost ukoliko i niste baš vješti da fotografisanjem, budući da osim senzora sa 4 megapixela, raspolaže i napredni UFokus, kao i 3D efekte  na već snimljenim fotografijama. Upravo ovi trikovi koji krase novi HTC M8 su mi poslužili kao odlična podloga za kreiranje većine   fotografija, bez potrebe sa korištenjem profesionalnog aparata. 
I svaka fotografija je priča za sebe - momenat koji se vremenom pretvara u nostalgiju, a nostalgija u emociju. Svaki oživljeni trenutak koji se vraća kroz fotografiju je nova avantura ukaljupljena u drugi ambijent - moje fotografije su moj pogled na svijet kroz kameru fantastičnog HTC M8 telefona.





Share:

7 comments

  1. Slovenija je divna, uvjek joj se rado vracam!

    ReplyDelete
  2. Beautiful post :) I love your blog and I have followed you with Bloglovin and GFC. If you ever get a chance to check out my blog I would be delighted, thanks!

    Camille xo

    www.cococami.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  3. jesu li ovo terme tuhelj, hotel well?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, dio fotografija je iz hotela Well, a drugi dio je iz termi Olimia :)

      Delete
  4. i kada nosiš bademantil,nosiš ga sofisticirano.i to je ono posebno kod tebe.
    #onakoiskreno
    www.manianas.com

    ReplyDelete