ORANGE IS THE NEW BLACK

Beyond Boundaries of Fashion


Wearing:
Skirt: Benetton
Sweater: Benetton


Stavljajući "badass" djevojku u prvi plan, Alexander Wang je u velikoj mjeri oživio 90te i prekinuo dugogodišnju "tiraniju" mirne mode - jednostavne, skromne i prisilne. Ulična, eksplicitna, pomalo prljava moda koja svoj savremeni nastup duguje 90ima, kulturi ulice i hip hopa, neobičnoj mješavini pobune i sjaja, preuzima ulogu provokatora koji se odupire pravilima. Riječ je onoj vrsti mode koja je kod žene probudila antikonformistički stav pruživši joj priliku da se poigra sa muškim stilom, bilo s predznakom buntovništva ili sofisticiranosti - onima koje odbijaju prihvatiti pravilo da je žena seksi samo u cipelama s vrtoglavom potpeticom i pripijenoj haljini.  Predimenzionirani džemperi su iz muške garderobe uspješno pribjegli na ženski teritorij u čijoj izvedbi često izgledaju senzualnije i od pripijene koktel haljine, jer moda oživljenih 90ih zahtijeva stav, a ne kroj!


*Dobitnice Bee's bracelets naušnica su:
- Lejla Ajanović
- Elza Bihorac


Share:

13 comments

  1. obooozavaam ove tvoje transformacije!!!

    ReplyDelete
  2. wow, buntovno, cool, divlje, mladenački!

    ReplyDelete
  3. Predimenzionirani?
    Ali lajkam, jaknu posebno.

    ReplyDelete
  4. E, cao, naletjela sam ovih dana na ovaj blog i stvarno me odusevio kvalitetom... ne postoji mnogo ovakvih blogova u BiH... cestike :) ali, kako ga nisam bukmarkovala i dok sam maloprije guglala "young sophisticates" ... izbacen mi je i ovaj blog: http://www.young-sophisticates.com/ ...te me zanima... da li su ti prepustili svoj logo i naziv i kako ste to ustvari rijesili? nije hejtersko pitanje, nego me bas razocaralo sto tamo negdje vani nesto s istim azivom i logom postoji... jer mi se bas svidio i naziv i logo i koncept bloga.
    hvala :)

    Maja, Sarajevo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago Majo, Google ti je vjerovatno ponudio i vise nego jednu stranicu sa istim nazivom :D

      Postoji istoimena stranica sa nekim edukacijskim sadrzajem; https://www.facebook.com/theyoungsophisticates/timeline
      - Behance profil https://www.behance.net/gallery/5681427/YOUNG-SOPHISTICATES
      - muzicka grupa https://www.youtube.com/watch?v=0Q5DmPH4tOs

      ...i sta sve ne! U jednom trenutku mi je to zasmetalo, ali kako sam trazeci ideje za novi naziv shvatila da, u principu, gotovo ni ne postoji naziv koji negdje na internetu vec nije iskoristen, odustala sam od promjene naziva. U principu mi to ni ne znaci mnogo, jer oni koji dolaze na moj blog, dolaze zbog sadrzaja, ne naziva :) A sto se loga tice, ne vidim da je bilo gdje drugo moj logo iskoristen...

      Delete
  5. Prelepe fotografije , neverovatno inspirativna kombinacija :)
    http://lamiastoria018.blogspot.com/

    ReplyDelete