ROSAL NATURE LOVERS

Treći mjesec u nizu zivim po otkucajima prirode, s dodirom zelenog čaja i aloe vere na koži, prirodnih ulja na licu bez potrebe za bilo čim drugim. Kako i sama već duže vrijeme nastojim promijeniti navike i navići se na zdraviji, ali i jednostavniji i more spirited life, početak korištenja Rosal dnevnih krema od kojih je svaka prava mala bočića prirode, mi je znatno olakšao cijelu priču. Potraga sa preparatima koji moju kožu neće dodatno otežavati i činiti ju upaljenom, crvenom ili nateklom trajala je prilično duga jer sam u većini proizvoda pronalazila ono što sam htjela da izbjegnem - paraben. Vjerovatno ste jako često pročitali ovu riječ na različitim proizvodima, ni ne obraćajući pažnju o čemu se radi, čak sam u početku i sama bila takva dok u jednom momentu nisam shvatila i malo se detaljnije pozabavila skupljanjem znanja o ovom sastojku. Radi se o sastojku koji dijelom može utjecati na rast tumornih ćelija i to je činjenica koju većina kozmetičkih kuća nastoji prikriti. Težnja ka zdravim životu, samim time i organizmu koji neće biti opterećen toksičnim sastojcima i koži koja će za koji mjesec biti sposobna sama isijavati zdravlje dovela me i do, sada, svakodnevne upotrebe Rosal hidratantnih krema od kojih je svaka oslobođena ovog ne tako poželnog sastojka. 


Kada bih morala da odaberem samo jednu, moj izbor bi sigurno pao na onu sa zelenim čajem zbog jako visoke koncentracije antioksidansa u zelenom čaju, ali i anti-upalnog učinka koji smiruje lice i pruža mu savršenu elastičnost. Uz to, nista manje dnevno upotrebljivu, zaljubila sam sam se magični Hyaluron (opet bez parabena). Sam hyaluron vezuje tečnosti, spriječava gubitak vlage i stabilizuje nivo vlažnosti kože čime ona postaje znatno čvršća i izrazito glatka. 


Ako ste nekad žeđali za onim zdravim, prirodnim izledom kože i lica kakva viđamo na modelima, zapravo tajna je vrlo jednostavna: mnogo tečnosti je potrebno organizmu da bi kroz kožu pokazao ono najbolje. Piti vodu, dakako, ali i izbjegavati štetne sastojke na koži što ujedno znači birati one koje će tečnosti vezati na najbolji način, te ih zadržati stabilnim kako bi koža stalno izgledala zdrava i svježa. I naravno, obavezno tražiti oznaku UVAe zaštite, jer želimo samo zdravlje u i na našoj koži.




Share:

0 comments