BEAUTY TIPS


When it comes about my hair, gotovo vec svi znaju koliko sam opsjednuta brigom o njoj (pogotovo zadnjih godinu dana, bez objektivnog razloga).
Gotovo da je nemoguce da se na trzistu pojavi bilo sta novo, a da se u najbrzem mogucem vremenu ne nadje i kod mene (sto s jedne strane i nije bas dobra strana brige o kosi, buduci da mi kosa na razlicite preparate reaguje, logicno, drugacije), medjutim, nakon sto mi je do ruku dosao klasov silikon za kosu, prestala sam da istrazujem police radnji i da kupujem sve sto ima bilo kakve veze sa kosom. Pri prvom koristenju sam bila pomalo simnjicava (jer su mi slicne stvarcice prethodno dosta mastile kosu), ali sam odmah potom shvatila da je sa ovim silikonom sasvim druga prica. Buduci da mi je kosa relativno suha, silikon ju taman vrati u idealno stanje u kojem bi trebala da bude prirodna (bez mojih kojekakvih suludih tretiranja). Iako ce na prvu moze ciniti kao pretjerivanje - ovaj silikon mi je zamijenio 90% preparata koje sam prethodno koristila i trenutno je jednina stvar (uz sampon i regenerator) koju koristim i kojom sam i vise nego zadovoljna - so thums up for Klas!


Druga, big beauty tip, koja mi se zadnjih sedmica nametnula sama po sebi, svakako je BU Golden Kiss miris za tijelo. Iako sam u pocetku bila pomalo skepticna (kao i uvijek kada pocinjem da koristim nesto novo), nekako vremenom, radeci postove i testirajuci ga u prvih nekoliko dana, i vise sam se nego navikla na njegov miris, pa sam u trenutku zatekla sebe da ga uvijek imam pri ruci; u torbi, na poslu, u neseseru. Istina, odmah po nanosenju, miris je veoma intenzivan, sto mi bas i nije najdraze kod ovog parfema (jer inace nisam ljubitelj bilo kakvig intenzivnih mirisa), medjutim, vrlo brzo  pocetni intenzivni miris se "primiri" i ostane onaj fini, ja ga najcesce nazivam "pitomi" miris tek ubranog cvijeca. Upravo zbog ovih, nazvacu ih "pitomih nota", BU Golden Kiss je nezaobilazna stvarcica koju sada svjesno uvijek imam sa sobom.



Share:

1 comments

  1. I think it's a great product to try :)


    Please check out my latest post, too? I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    ReplyDelete