FEELS LIKE A REAL SUMMER


The textures coat my skin.











Share:

45 comments

  1. I previše je pravo ljeto, ako mene pitaš :D

    Inače nisam ljubitelj ovog kroja haljina, ali tebi predivno stoji :*

    ReplyDelete
  2. ta druga slika je savrsena, prelijepa si <3

    ReplyDelete
  3. Prelepa!!! ;)
    Fenomenalne fotke!

    ReplyDelete
  4. Divno ! Lagana bijela haljina je sve što trebamo u ljetnim danima ;) i odlično ti pristaje...

    ReplyDelete
  5. Ohhh, amazing photos! <3 lovely dress

    ReplyDelete
  6. Kako je ovo predivno, sve od kombinacije do fotografija!

    ReplyDelete
  7. cista fantazija :)


    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Like an angel :)

    ReplyDelete
  9. awesome pics!!!would you like to follow each other?let me know cos I really like your blog!;D
    Kisses!

    ReplyDelete
  10. odakle su narukvice?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ova Love je sa Rings&Tings, ova ispod iz New Yorkera, zlatna sa bodljicama sa VJ Style, a četvrta je poklon :**

      Delete
  11. Pravi ljetni outfit, bas kako ja volim :)

    ReplyDelete
  12. na ovim fotkama si posebno lijepa.. just wow!

    ReplyDelete
  13. super sve na tebi, kao i uvijek!

    samo bih ti dala malu sugestiju, da mozda osisas siske. po "krunici" na glavi sam zakljucila da bi ti pristajale :) :*

    ReplyDelete
  14. Super fotke, baš pravi ljetni outfit, sandalice i torbica su pun pogodak!

    ReplyDelete
  15. Nice one. I love your simple look :)


    Please check out my new post
    THE GIRL BEHIND THE PEN

    ReplyDelete
  16. Taj vjenac na glavi je fantastican!

    ReplyDelete
  17. Koji aparat i objektiv koristis i kako se boris sa jakim suncem ovih dana?
    Odlicne su ti slike. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canon EOS 400D sa objektivom 18-55mm, a sa suncem se ni ne borim više, izbjegavam ga maksimalno, a slikanje mi ovih dana dođe k'o prava mala tortura na ovim temperaturama :) Čekam da prođe Ramazan, pa da napokon i ja "zbrišem" do mora :***

      Delete
    2. Mislila sam kako se boris sa suncem na fotografijama, jer meni je sunce unistilo dosta fotografija kada sam se slikala na moru? :)))

      Delete
    3. Pa iskreno, meni sunce odgovara, mnogo mi je teže raditi fotografije kad je manje vedro :) Uglavnom ISO na 100, white balans na auto i dobiješ savršeno svijetle slike ili eventualno, pokušaj da radiš slike sat vremena prije zalaska sunca, jer je sunce dosta niže i stvara tzv. zlatnu svjetlost :))

      Delete
  18. Jesu ovo Anidine vrijedne ruke? ;) Savršene su fotke!

    :*

    ReplyDelete
  19. Fotografije su predobre, a ti predivna, kao i uvijek<3

    ReplyDelete
  20. Wow, druga slika! Ljepoto!

    ReplyDelete
  21. Wow, druga slika! Ljepoto!!

    ReplyDelete
  22. Sandale i torbica, odlicne!

    ReplyDelete
  23. Prekrasne slike,posebno druga!

    ReplyDelete
  24. Slike su savrsenstvo, a ti blistas kao i uvijek! :)

    ReplyDelete
  25. Druga slika je savrsena, puno volim tvoje lice, i prelijepe obrve =D bas prelijep ljetni outfit =D
    <3

    ReplyDelete
  26. ima li ljepse djevijke?! :) krunica ti savrseno stoji, ova dva posljednja posta su mi najbolja do sada, svidjas mi se u tom fazonu ;)



    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Biały pasuje Ci idealnie.
    Twoja sukienka jest bardzo ładna i sandały połączyć dobrze z nim.
    Podoba mi się wieniec.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete